streda 18. septembra 2013

FW 2013

Ahojte kočky,

tak po dlhšom odmlčaní som tu znova s novým príspevkom. Keďže teraz som v maturitnom ročníku a ešte len pred týždňom som sa vrátila domov,čas na blog je minimálny. Celé leto,teda 3 mesiace,som strávila v Londýne,kde som už bola po 3 krát a o rok sa tam plánujem opäť vrátiť. Ale späť k téme,určite ste zachytili preslávené "Fashion week-y" po celej Európe. Mňa osobne najviac zaujal ten Londýnsky FW,ale Milánsky FW bol taktiež grandiózny. Najviac ma zaujala kolekcia od Burberry,ktorá sa objavila na londýnskom FW a to kolekcia Spring/Summer 2014. Ide o veľmi ženské a ležérne kúsky,ktoré pozdvihnú sebavedomie každej žene a zdôraznia jej pôvabnosť. 


      

             

Každoročne sa FW tešia dosť veľkej popularite,pre začínajúcich návrhárov je to skvelá príležitosť ako sa "blysnúť" a dostať do povedomia ľudí. FW určujú trendy na nasledujúce sezóny,sú to stále grandiózne akcie,na ktoré je radosť sa pozerať a ešte väčšie šťastie sa ich zúčastniť. Ani Slovensko v tomto nezaostáva a 4-6.10.2013 sa môžete tešiť na FW v našom hlavnom meste. Tak čo vy a FW? Milujete ich rovnako ako ja?
Na záver by som mala pre vás typ na 2 skvelé začínajúce blogy,ktoré vedú skvelé bloggerky. Prvý je http://bellesfleursnikol.blogspot.sk/2013/09/gifts-for-me.html na čele s Nikolou a druhý vedie Evka a nájdete ho tuto http://sophielibre.blogspot.sk/. Vrelo odporúčam,na týchto blogoch nájdete nielen beauty vecičky,ale aj rôzne iné a zaujímavé posty,tak šup-šup follovať ;)

16 komentárov:

  1. mne sa páči najviac ten model s Carou :) skvely prispevok! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa páčia všetky modely hlavne ta pasikavá sukňa x)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetky sú užasné a na bloggerky sa hned pozriem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten muž model vyzera desivo:D ale modelky sú krásne všetky !:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. chystam sa do ba na fashion weekend som zvedava co to bude chodim kazdy rok..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. presne podľa môjho gusta! carin model je grandiózny..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super to je :) ďakujem za spomenutie blogu :))) si zlatíčko :) a naozaj by si mala začať blogovať ved ti to ide :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny blog! :) Ak chceš navštív aj moje:
    www.ourfashiondiaries.blogspot.sk

    www.nicollemagat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny blog! :) Ak chceš navštív aj moje:
    www.ourfashiondiaries.blogspot.sk

    www.nicollemagat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásny blog! :) Ak chceš navštív aj moje:
    www.ourfashiondiaries.blogspot.sk

    www.nicollemagat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Je super,že si sa konečne ozvala.Tvoj blog som pozerala takmer stále.Ak chceš pozrieť ten môj budem rada♥
    http://stylpetky.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj rada by som ťa pozvala na môj blog a aj na giveaway, ktorá tam práve prebieha :o)
    http://nalensworld.blogspot.sk/2013/09/giveaway-s-prekvapenim.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj!
    Zvu tě k nám na Giveaway :)

    http://in-protested.blogspot.cz/2013/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc pěkné modely :)


    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Great look!))Very beautiful!) Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpovedaťOdstrániť