utorok 12. marca 2013

Objav medzi peelingmi od Himalaya Herbals

Ahojte holky!
Tak po dlhšom čase sa opäť ozývam,keďže v škole máme toho fakt veľa,ako keby sa roztrhlo vrece s písomkami a testami. Navyše,posledné dni mám kopu práce s organizáciou mojej 18-tkovej brithday party,takže som rada,že vďaka maturantom máme zajtra voľno :D
Tak a prejdime opäť k téme. Minulý týždeň mi prišli na testovanie od Himalaye 2 produkty. Tým prvým je Jemný pleťový orechový peeling. Peeling som testovala dosť intenzívne a preto vám teraz poviem svoje dojmy a skúsenosti s ním. Čo sa týka samotného  peelingu,nikdy som nejaký extra vzťah k nim nemala,resp.ani som ho nehľadala. Úplne mi postačilo dať si raz za týždeň masku a je to. Keďže moja pleť začala asi pred rokom predchádzať určitým zmenám,siahla som aj po peelingu. Peelingov mám doma asi 5,väčšinou od Clean&Clear alebo od Bourjoa. Ale tento peeling,holky,je fakt pecka! Všetky ostatné peelingy sa môžu pred ním schovať.

Typ pleti: peeling je špeciálne určený na mastnú pleť
Balenie: 150ml
Pozitíva:
♦ príjemná prenikavá vôňa
♦ pleť nedráždi,nezanecháva na pleti červené fľaky
♦ postupným používaním redukcia čiernych bodiek
♦ pleť je po umytí hydratovaná,jemná a hebká

Negatíva: som nenašla vôbec,ale že vôbec žiadne.
Prvý dojem: Peeling obsahuje veľa väčších zrniečok,ktoré skvelo odstránia z pleti všetky nečistoty,navyše krásna orechová vôňa vás hneď dostane♥ Nemusíte sa báť,nejde o nejakú extra parfémovanú vôňu,je to príjemná nenútená,no predsa cítiteľná vôňa. 
Cena: peeling zoženiete len na internetovom e-shope Himalaya Herbals,ale keďže momentálne majú 150ml balenie vypredané(nečudujem sa prečo,veď je taký skvelý♥),tak 75ml balenie zoženiete za 3,59€. Tento výrobok vám môžem len vrelo odporúčať!:)
Pre baby s iným typom pleti TU zoženiete mnoho kvalitných peelingov za super cenu,tak neváhajte a mrknite na e-shop,neoľutujete.




Tak čo baby,máte skúsenosti s týmto peelingom? Resp.ktorý peeling je ten váš obľúbenec? Budem rada,ak mi vaše názory necháte dole v komentároch a prajem ešte pekný zvyšok dňa.

3 komentáre: