nedeľa 23. decembra 2012

Tip na darček: Darčeková kazeta od Ryoru

Ahojte holky!
Tak čo,darčeky nakúpené? Stromčeky ozdobené?:) Dnes vám ukážem tip na darček: možno trošku neskorší vianočný alebo aj skvelý narodeninový/meninový darček. Ide o Darčeková kazeta : Normálna a zmiešaná pleť od Ryoru
Kazetka je zabalená v elegantnej bielej štvorcovej krabici,pričom po otvorení tam nájdete vecičky zabalené v slamenom papieri a ide o tieto 3 produkty:
1.Dvojfázová odličovacia emulzia
2.Výživný krém s ceramidami
3.Hydratačný krém  s 24 hodinovým účinkom
Kazetku kúpite za skvelú cenu 15,75€. 



Všetky 3 vecičky sú skvelé!
Začnime Dvojfázovou odličovacou emulziou: odličovač zložený z 2 častí, ktoré musíte pred použitím kvalite zamiešať, aby sa tá mastnejšia zložka premiešala s tou druhou. Poriadne pretrepať, z bielej a zelenej kvapaliny sa vám vytvorí biela emulzia,ktorú už len stačí naniesť na tampónik a šup-šup odlíčiť tváričku. Obsahuje extrakt z očianky rostkovej a komplex hydratačných látok.
Pozitíva:
♦vhodná na všetky typy pleti
♦ľahká konzistencia
♦rýchle a ľahko sa vpyje do pleti
♦pleť nevysušuje
♦ocenená Asociáciou vyzážistov a stylistov ČR

Negatíva:
♦ pre mňa je jedina vôňa- príde mi veľmi silná na odličovač, hlavne, ak to má slúžiť aj ako odličovač očí.
Ale zas 100 ľudí-100 chutí.

Druhým produktom je Výživný krém s ceramidy, kt je určený na normálnu a zmiešanú pleť.
Dnu v krabičke nájdete nálepku,aby ste si mohli označiť svoj denný/nočný krém,no nie je to rozkošné?:) Obsahuje komplex ceramidov,ktoré pokožku dostatočne hydratujú. Pre mňa je tento krémik ideálny na leto,keď si ho nanesiem na pleť a budem ho tam cítiť po celý deň,zatiaľ čo sa ja budem vyhrievať na miernom slniečku.Ak ho budete používať v tomto chladnom období,naneste 2 vrstvy alebo sa krémujte viackrát denne.
Pozitíva:
♦pre všetky vekové kategórie
♦vhodný aj ako denný/nočný krém
♦obmedzuje tvorbu vrásiek (aj preventívna funkcia)
♦ zvyšuje pevnosť a pružnosť pleti

Negatíva:
♦u mňa snáď len fakt,že v chladnejšom období sa musím krémovať viackrát denne,aby pokožka bola hydratovaná po celý deň.



A posledným produktom je Hydratačný krém s 24 hodinovým účinkom a UV filtry, je druhom variantou krému hore, resp.jeho dennou podobou. Síce krém hore môžte používať ako denný aj nočný,ja by som ho skôr odporúčala používať v noci a cez deň zvoliť túto ľahšiu náhradu. Konzistencia tohto krému je jemnejšia a ľahšia (pripomína mi penu,resp.konzistenciu penových make-upov) s jemnou nenútenou vôňou. Pleť dostatočne vyživuje vďaka vitamínu E a extraktu z grepových jadier.
Pozitíva:
♦vhodný pre všetky vekové kategórie
♦ochrana pleti UVA+UVB filtrami
♦24 hodinová hydratácia
♦ľahká konzistencia
♦zvyšuje pevnosť a odolnosť pleti

Negatíva:
ŽIADNE!;)




Môj názor: Určite sa oplatí investovať do Hydratačného krému s 24 hodinovým účinkom, ten využijete určite a nenašla som uňho žiadne nedostatky. Výživný krém s ceramidy-ako nočný krém super, cez deň by vám mohol pokožku zaťažovať,takže odporúčam ho nahradiť kolegom hore. A odličovacia emulzia celkom fajn,len neviem sa zbaviť apatie voči jej vôňi.
Takže v podstate všetky produkty,síce prvé 2 aj s malými nedostatkami,vrelo odporúčam!:))


2 komentáre: