sobota 10. novembra 2012

BOOKS ♥

Ahojte holky!
Dnes pár slov o trošku inej téme, než je kozmetika. S príchodom chladného počasia sa pre mňa stáva ideálnym leňošenie v posteli s notebookom na kolenách alebo s knihou v ruke pekne v tepľúčku. K tomu nejaký super čajík a je to ideálne! Nechajme teraz trošku notebook bokom, veď občas si treba aj oddýchnuť od "internetového života" :D Síce svoju poslednú knihu som čítala asi pred mesiacom, povedala som si, že je čas znova sa vrátiť k čítaniu. Zvyšujeme si tak svoju inteligenciu a relaxujeme zároveň. Skvelý výber kníh od rôznych autorov rôzneho druhu, dokonca aj v cudzom jazyku, nájdete na eurobooks.sk. Určite mrknite na túto stránku, knihy sú tu super rozdelené podľa kritérií, takže každý si príde určite na svoje! ;) Navyše tu nájdete knihy až v šiestich svetových jazykov. Čas Vianoc sa blíži, takže ak chcete svojím blízkym urobiť radosť alebo aj sebe, tak kniha určite nesklame. A hlavne dobrá kniha, ktorú tu určite nájdete ;) Mňa osobne najviac zaujala kniha od Jane Costello : All the single ladies
Keďže v škole máme toho veľa, nemám momentálne veľmi čas na čítanie, ale už som asi v polovici knihy a musím povedať, že je úžasná, fakt. Kniha je o dobrodružnom príbehu spojená so zábavou, dobrou náladou a samozrejme, láskou. Obal knihy je skvelý, veľmi sa mi zapáčil už na prvý pohľad/dotyk. Kniha má okolo cca 500 strán, takže o zábavu na určitú dobu máte postarané. Ak sa chcete zdokonaliť v cudzom jazyku ( v tomto prípade v angličtine) neváhajte a knihu si určite objednajte, neoľutujete! ;)
Aká je vaša obľúbená kniha? Preferujete knihy písané v slovenčine/češtine alebo radšej v cudzom jazyku?
Máte už plány na víkend? Ja si idem spraviť teplý čaj a šup-šup do postele dospávať piatkovú noc :D
Pekný víkend!



1 komentár: