utorok 9. októbra 2012

MUST HAVE IN THE AUTUMN

Počasie von nám dáva jasne najavo, že obdobie teplých letných dní sa skončilo a sychravé počasie nám bude robiť spoločnosť dosť dlhú dobu. Týmito zmenami počasia a prechodu z leta na jeseň trpí celé naše telo a hlavne pokožka. V tomto období ju musíme dvojnásobne hydratovať, dodávať jej potrebné minerály&živiny a príkladne sa o ňu starať. Tým pádom by sa mala zmeniť aj naša "hlavná kozmetická výbava".Ja som si svoju kozmetickú zbierku začala dopĺňať a pripravovať asi mesiac dozadu. Dnes sa budeme baviť o pleťovej kozmetike, ktorá nám pomôže k tomu, aby sme mali ruky ako v bavlnke A čo v našom jesennom kozmetickom zozname nesmie chýbať?

1.) Jednoznačne kvalitný balzam na pery
Mojím najobľúbenejším je balzam na pery z rady Atoderm od Biodermy. A čím je tento balzam taký skvelý? Mojím, dá sa povedať, že celoročným problémom sú suché pery, ktoré sa stupňujú hlavne v jeseni. Skúsila som už mnoho balzamov na pery ale žiaden nespĺňal to hlavné kritérium, a to pery HYDRATOVAŤ. Mnohé  pery hydratovali len hodinu,pár minút a niektoré vôbec. Až nakoniec som čírou náhodou narazila na tento balzam od Biodermy. Dá sa povedať, že všetky výrobky od Biodermy sú kvalitné, tak prečo ho neskúsiť? A odvtedy nepoužívam žiaden iný. Pery hydratuje 100%-ne, výdrž je skvelá, samozrejme, pre lepší efekt sa nanáša aj viackrát denne. Dokáže zregenerovať aj suchšie, popraskané pery. Po nanesení sú pery ako z bavlny- hebké, jemné a príjemné na dotyk. Na perách nezanecháva žiaden biely film a taktiež ich chráni pred extrémnymi klimatickými podmienkami, ako sú dážď, silný vietor a pod. Takže baby,ak máte rovnaký problém so suchými perami ako ja, určite neváhajte a tento balzam si zaobstarajte, nebudete ľutovať! Čo sa týka ceny, tá sa pohybuje na rôznych e-shopoch rôzne, najlacnešie zaplatíte za 4 ml balenie zaplatíte 4,70€. Vrelo odporúčam!

Pozitíva:
+ skutočná hydratácia
+ veľká výdrž
+ šikovné balenie
+ príjemná nenútená vôňa
+ prijateľná cena/vysoká kvalita

Ale pozor, hrubú vrstvu balzamu pod rúž nedávajte, môže sa vám rúž potom zlievať.
2.) Druhým produktom je  hútny pleťový  krém
V tomto prípade u mňa vyhráva hydratačný krém Dry Skin Urea od firmy Eucerin. V lete bol mojím najobľúbenejším ľahký krémik od Essence, ale s príchodom jesenného počasia som ho odložila nabok a nahradila týmto. A spravila som dobre! Krémik je určený pre veľmi suchú pleť, ktorá je pre toto obdobie typická. Môže sa používať aj ako podklad pod make-up, keďže dokonale vyhladí pokožku a vyživí ju. Obsahuje ureu, ktorá pokožku prirodzene hydratuje a kyselinu mliečnu, ktorá podporuje produktivitu urey. Do pokožky sa vstrebáva ľahko a pomerne rýchlo. Aplikuje sa klasicky na vyčistenú tvár, krk a dekolt. Opäť, ceny sa pohybujú rôzne,približná cena je 10,40€ za 50 ml balenie.

Pozitíva:
+skutočná hydratácia
+možnosť využitia ako pokladová báza
+výživa pleti
+pocit hebkosti

Jediným negatívom, ktorý by som vytkla, je docela rýchle ubúdanie krému.
3.) Krém na ruky
 Samozrejme,nezabudnime aj na svoje ruky, ktoré znášajú chlad a zimu rovnako zle ako naša pleť alebo pery. Pocit napnutia, suchosti a dehydratácie. Na to zabudnime! U mňa je krémik na ruky celoročnou must have záležitosťou a v jeseni totálnou nutnosťou. V lete uprednosťujem krémiky ľahšej konzistencie od Essence (jahoda&vanilka&čokoláda), avšak v zime nastáva čas ich vymeniť za niečo oveľa hútnejšie. Po mnohých testovaniach som si zamilovala krém na ruky pre suchú pokožku NutriExtra od Vichy. Jeho konzistencia je extra hútna, takže preniká až do poslednej vrstvy pokožky, navyše odolá aj umytiam vodou.
Obsahuje glycerín a bambucké maslo,ktoré zabezpečujú 100%-nú hydratáciu. Navyše je hypoalergénny a bez parabénov. Výsledkom sú krásne jemné a hebké ruky. Nepoužívanie krémov na ruky, resp. správneho krému môže viesť k tomu, že naše ruky budú o pár rokov zvráskavené a vyzerať aspoň o 10 rokov staršie. Takže používanie krémov (nielen na ruky) netreba naozaj podceňovať. Tento krém od Neutrogeny zoženiete aj v našich drogériach, avšak za oveľa vyššiu cenu. väčšinou za 50 ml balenie zaplatí 5,20€.

Pozitíva:
+nemastná konzistencia
+veľká výdrž
+príjemná vôňa
+kompletná výživa


Tak čo holky, aké sú vaše "must have" na jeseň? Poznáte niektorý z uvedených produktov? Alebo aké sú vaše overené produkty?
Prajem ešte pekný deň ;-)


4 komentáre:

  1. balzám na pery mám obyčaj. labello a myslím že zaberá aj lepšie ako bioderma

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne napríklad labello vôbec nesadlo, 100 ľudí=100 chutí ;))

      Odstrániť
  2. Vichy.. tuhle značku jsem vždycky chtěla vyzkoušet, ale nikdy jsem se k ní nějak nedostala. Možná kvůli vyšší cenně, možná kvůli tomu, že jsem zrovna viděla jiné produkty, které mě oslnily.. kdo ví. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite aspoň tento krémik stojí za vyskúšanie ;) Musím sa priznať, že je to môj taktiež prvý výrok od Vichy O.ô ;))

      Odstrániť