piatok 26. októbra 2012

Himalaya Herbals

Ako už z názvu dnešného postu vyplýva, dnes si predstavíme prírodnú kozmetiku Himalaya Herbals, ktorú už iste veľa z vás pozná. Jej produkty sú čisto prírodné, so 100%-nými rastlinnými účinkami. Určite mrknite na ich stránku www.mojahimalaya.sk ;)
Produkty Himalaya Herbals nájdete nielen na internete, ale aj v lekárňach či v drogériach. Asi pred mesiacom doplnili svoje regály touto kozmetikou aj Dm drogérie. Zameriavajú sa na všetky oblasti pokožky a vlasov a sú rovnako vhodné aj ako prevencia proti týmto problémom.
Ja som si vybrala tieto dva produkty:
1. Mandľovo-uhorková zlupovacia maska
Keďže zlupovaciu masku som mala na tvári 2 krát v živote veľmi dávno, chcela som opäť nejakú vyskúšať, ktorá by zároveň redukovala čierny bodky a sem-tam začervenania na pleti, ktoré sa mi v poslednej dobe začali robiť veľmi často. Preto som si vybrala túto a rozhodne neľutujem!
Maska na tvári príjemne chladí, nevysušuje, naopak pleť necháva voľne dýchať. Po prvých 4 použitiach je už aj viditeľný mierny úbytok čiernych bodiek, čo je veľké plus aj pre baby s týmto problémom.
Je určená na všetky typy pleti, aplikuje sa priemerne raz za týždeň a je fakt skvelá ;)
Jedinou nevýhodou je pre mňa jej vôňa, ktorá mi nie je až tak "sympatická", ale nie je to zas žiadna katastrofa.
Za 75 ml balenie zaplatíte 3,59€.
U mňa 5 ♥ z piatich.




2.) Druhým produktom je Revitalizačný olej na vlasy
Síce podobným "veciam" vôbec nedôverujem a vypadávanie vlasov je mojím problémom už viac ako mesiac, odkedy tento olejček používam,  vypadávanie vlasov sa trocha obmedzilo. Samozrejme, netreba očakávať nejaký zázrak, že nám vlasy z dňa na deň prestanú úplne vypadávať, to nie. Veď žiaden taký výrobok ani neexistuje. Olejček sa používa v malom množstve, aplikuje sa pred umývaním vlasov na pár minút do vlasovej pokožky a jemne bruškami prstov sa pokožka vlasov s týmto olejčekom premasíruje. Tak  ho necháme aspoň 5 minút na pokožke pôsobiť a následne umyjeme vlasy klasickým spôsobom. Pozor treba dávať pri prvom použití, aby ste to neprehnali s množstvom olejčeka, lebo potom by vám mohli ostať korienky vlasov aj po umytí na pohľad mastné.
Vôňa je celkom super, taká nenútená, jemná. Síce sa olej ťažšie vymýva  z vlasovej pokožky, ale zmeny na svojich vlasoch pozorujem už aj ja a to v miernej redukcii vypadávania. Je určený pre všetky typy vlasov a dá sa používať aj na končeky vlasov,ktoré  dodatočne vyživí.
Olejček kúpite v 200 ml balení za super cenu 4,90€. Neváhajte, u mňa PALEC HORE! ;)
Tak čo baby, máte vy skúsenosti s nejakým z týchto výrobkov? Resp. čo vám pomáha proti vypadávaniu vlasov?
Za fotky ďakujem Frederike, kedže neviem kde sa nachádza môj foťák :D
Prajem ešte pekný víkend! ;)




5 komentárov:

  1. Týjo tuto značku vůbec neznám ! Díky za představení a skvělou recenzi , uvažuji o koupi ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemáš začo ;) a ten olejček si zrejme kupiť tiež :) vyzera super! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetko uhorkové je dobré, najlepšie!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Značku neznám....díky za recenzi :)

    OdpovedaťOdstrániť