pondelok 20. augusta 2012

L´oreal vs. Syoss maska na vlasy - RECENZIA

Aj vám ubehol víkend tak neskutočne rýchlo ako mne? Prázdninové pondelky sú oveľa lepšie než tie školské, ale aj tak to nie je žiadna sláva :-D
Dnes vám ukážem dve z mojich masiek na vlasy, ktoré som používala niekedy. V súčasnosti nepoužívam ani jednu z nich, keďže úplne som si zamilovala masku na vlasy Kallos Honey, ktorú ste mohli vidieť v tomto poste.
Prvou maskou je MASKA ELSEVE ARGININE RESIST od L´OREAL PARIS. Túto masku som si kupovala spolu so šampónom a kondicionérom na vlasy asi tak 3 mesiace dozadu. Šampón a kondicionér mám úplne vypotrebovaný, keďže som ich používala fakt pravidelne a maska, keďže sa používa raz, max. 2 krát do týždňa mi zostala takmer celá. Čo sa týka vône celej tejto sady, aj maska má neskutočne jemnú, ale zároveň prenikavú vôňu. Je sfarbená dobiela a konzistencia je taká redšia. Na vlasy sa nanáša o trošku horšie, keďže je dosť riedka, ale nie je to žiaden extra problém. No účinky a výsledky, to je už niečo horšie. Táto maska je určená pre slabé vlasy, ktoré majú tendenciu vypadávať (čiže na moje :D ). 
Čo sľubuje? 
Vaše vlasy sú silnejšie a odolnejšie už od korienkov. Ľahké rozčesávanie.
Jedine to rozčesávanie je pravda. Masku som používala 2 mesiace a vlasy vôbec neboli silnejšie a odolnejšie ako to sľubuje obal a hlavne aj reklama. Taktiež mi vlasy vypadávajú doteraz, takže ani to nie je pravda. Samozrejme, tento môj názor je subjektívny, niektorým babám môže táto maska vyhovovať úplne, ale pre mňa to bolo dosť sklamanie. Dostanete ju v každej drogérii za cenu cca 4-5€ v 300 ml balení.



Druhou, pre mňa o čosi lepšou maskou je INTENZÍVNA 2-MINÚTOVÁ REGENERAČNÁ MASKA SYOSS. Kúpila som si ju vo výpredaji asi za 2,5€ (nie som si istá, ale bola v zľave)  v Dm-drogérii. Táto maska je určená pre suché a poškodené vlasy a taktiež je aj regeneračná, takže ako keby 2v1. Vôňa je typická ako pre všetky Syoss výrobky, farba biela a konzistencia dosť hútna, čiže jej nanášanie je o čosi lepšie ako pri maske hore. Čo sa týka účinkov a výsledkov, sú oveľa oveľa lepšie ako pri maske hore.
A čo sľubuje?
Regeneruje suché a poškodené vlasy, pomáha predchádzať lámaniu vlasov a hĺbkovo ich ošetruje. 
Tak, moje vlasy boli po asi mesačnom používaní o čosi silnejšie, hydratovanejšie a končeky boli taktiež vyživené, neboli suché. Síce výsledok nebol 100%-ný, ale táto maska určite v porovnaní s maskou od L´oreal stojí zato. Nanáša sa na mokré vlasy, necháva sa pôsobiť 2 minúty a potom sa dôkladne zmyje. 
Syoss výrobky celkovo u mňa patria k tým kvalitným super výrobkom, ktoré budem stále používať a to isté platí aj pri tejto maske. Má len 200 ml balenie, ale stojí určite za vyskúšanie!

A čo vy, máte nejaké skúsenosti aspoň z jednou z týchto masiek?
Alebo používate inú?
Prajem ešte pekný zvyšok pondelka! ;)

5 komentárov:

  1. Nikdy jsem takovou masku nezkoušela.. většinou si kupuju jen takové ty jednorázové v pytlíčku např. od Balei :). Ale tyhle vypadají v pohodě!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som začínala taktiež s jednorázovými, ale tieto sú jednoznačne lepšou investíciou, čo sa týka hlavne aj ceny ;)

      Odstrániť
  2. no tak syoss je vyborna:) ja som ju použivala ked som si odfarbila vlasy a velmi mi pomohla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám Syoss masku pro barvený vlasy a nic moc. Takovej kondicioner:/.

    OdpovedaťOdstrániť