piatok 3. augusta 2012

3 najobľúbenejšie telové mlieka v lete

Jejéj, konečne je tu piatok a začína sa víkend. Že vraj má byť tropický s teplotnými rekordmi. No uvidíme. V každom prípade je v lete dôležité krémovať sa dennodenne, či už je naša pokožka suchá, mastná alebo zmiešaná. Či sa už vrátime domov z kúpaliska, keď je naša pokožka neskutočne vysušená vďaka chlóru a slnečným lúčom. Predstavím Vám moje 3 TOP telové mlieka, bez ktorých sa ja v lete nezaobídem. Telových mliek mám doma strašne veľa a mnohé z nich vôbec nepoužívam, ale ako zásoby na horšie časy sú fajn (stále si poviem :D:D ).

1.) Balea Young telové mlieko Summer Glam 
♦ Toto mlieko som si kúpila vlani, keď som šla v septembri do Anglicka. Používam ho už druhý rok a stále ho mám dosť. Je vhodné hlavne na leto, keďže jeho konzistencia je ľahká a obsahuje v sebe trblietky. Ideálne, ak ste v lete opálená a natriete sa ním. Hmm, opálenie sa Vám, jednoznačne, zvýrazní. Mňa osobne okrem trblietok na ňom dostala aj krásna kakaová vôňa. Mne pripomína slnko, more, pláž. Hydratácia je tiež super, takže ak hľadáte telové mlieko na leto, ktoré by malo Vašu pokožku hydratovať, zvýrazní opálenie a navyše krásne vonia, toto je ono ;) Dostanete ho v Dm drogérii a cena je cca 2-3€.



2.) Vyživujúce telové mlieko pre suchú pokožku bez jasu Garnier Intensive 7 days
♦ Toto mliečko som si kúpila asi týždeň dozadu a odvtedy sa ním natieram každý deň. Je určené pre suchú pokožku, ktorú má rozjasniť a to naozaj funguje. Vďaka L-Bifidu a kakaovému maslu Vašu pokožku skutočne hydratuje a zabraňuje jej vysúšaniu. Ja ho používam každý deň a už po týždni môžem povedať, že pokožka je viac hydratovaná. Konzistencia je trošku hútnejšia ako má kamarát hore, takže toto mlieko sa dá využívať ako v lete, tak aj v zime. Normálnej pokožke by mohlo prísť trocha mastnejšie, ale pre suchú je ideálne. Ja ho mám v 400ml balení a stálo niečo okolo 7€ myslím.




3.) Balea telový krém vanilka
♦ Tento "telový krém" mne osobne pripomína telové maslo. Zo všetkých troch má najhútnejšiu konzistenciu a najsladšiu vôňu. Spojenie vanilky a jojobového oleja si podmaní Vaše zmysly. Neodporúčam používať cez deň, skôr ak sa vrátite napríklad z kúpaliska a Vaša pokožka je dehydrovaná a suchá, vtedy je ideálne natrieť sa týmto krémom. Hydratácia rovnako ako u predchádzajúcich 2 super, všetky 3 skvelo voňajú a podľa mňa sú na leto ideálne ;)



Aby som nezabudla, na obrázkoch je sfotená moja ruka a výsledný efekt na ruke mojej sestry. Zaostrenie nie je až také super, ale aby ste mali aspoň akú takú predstavu o tom.
Prajem pekný víkend ;)
A nezabúdajte na GIVEAWAY, ktorá bude čoskoro už končiť .

1 komentár: