streda 13. júna 2012

WEDNESDAY

Je streda, stred pracovného/školského týždňa a ja som sa zobudila do ružova vyspinkaná s pocitom, že nemusím vstávať do školy. Zobudila som sa na to, ako mi slnečné lúče prerážali cez žalúzie do izby a svietili priamo do tváre.Akonáhle som však vyšla von, môj super pocit opadol pri pohľade na teplomer, na ktorom bolo 12 stupňov. Vrrr. A tak som si po rannej káve a cornflecskách sadla za internet, aby som vám napísala už sľubovaný post o maskarách na riasy. Tak poďme na to ! :)

Doma mám niekoľko maskár, ale pravdupovediac, využívam z nich len možno 3. Väčšinu z nich som si kúpila len pre zvedavosť vyskúšať ich, iné pre super ceny, ďalšie pre ich pozitívne hodnotenia na blogoch, reklamách a podobne.
Maskaru by sme si mali kupovať v závislosti od toho, aké riasy máme. Moje riasy sú osobne nič moc. Sú krátke a riedke, takže zväčša využívam maskaru na objem a po jej uschnutí ich prečešem maskarou na predĺženie rias. Neodporúča sa dávať viac ako 2 vrsty maskary, ak nechcete vytvoriť efekt zlepených, poprípade pavúčich rias :D Mne osobne sa najviac páčia typické maskary čienej farby, ale skúsila som už aj tmavomodré, v drogériach môžte nájsť rôzne.

Mojou najčastejšie používanou a najobľúbenejšou maskarou je One by One od Maybelline New York.
Mala som už strašne veľa maskár, ale s touto som fakt najspokojnešia ! Dokáže vám vykúzliť bohatý objem rias, riasy nelepí a vydrží celých 24 hodín.Mám ju momentálne asi 3 doma a je skvelá. U mňa TOP !



Ďalšou mojou topkou je maskara veryme FAT FLASH MASCARA od Oriflame. Je to niečo ako One by One, len v trošku lacnejšej podobe. Opäť, je to maskara na objem rias, výrazne vám vydvihne riasy pre dokonalý objem. Vrelo odporúčam ;)
A do tretice mojou treťou topkou je maskara Sexy Curves od Rimmel London. Táto maskara už nie je určená na objem, ale na predĺženie rias. Riasy predĺži, taktiež nelepí a má super kartáčik,  ktorý ich krásne prečeše. Taktiež, u mňa super ! 

Tak, toto boli moje 3 TOP MASKARY, ktoré používam dennodenne a som si nadmieru spokojná. 
Medzi moje ďalšie maskary patria maskary od Essence, ktoré taktiež nie sú zlé a stoja za vyskúšanie a taktiež aj maskary od NYC.

Avšak,za mňa neodporúčam maskary od Miss Sporty ( okrem maskary Pump up booster maskara, tá jediná je super ) keďže ich maskary "na objem" žiaden objem nevytvárajú, naopak riasy zlepujú a vyzerajú potom otrasne. 

Pridávam foto mojej malej zbierky :))





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára