sobota 2. júna 2012

Moje letné vône

Leto sa nezadržateľne, ale pomaly isto blíži, hoci v poslednej dobe to takto vôbec nevyzerá. Dúfajme, že čoskoro nás ovalia letné 30-tky, ktoré ani ja nemám celkom rada, ale keďže dnes je už 2.jún, tak mi fakt chýbajú. Taký týždeň letných tropických horúčav by bol určite super :) No a k letu patria aj vône, ktoré musia byť letné, svieže, plné letnej hravosti. Ťažké ostré parfémy nechajme na zimu, v lete jednoznačne vyhráva ľahkosť a voľnosť. Mojou prvou vôňou je Elite models - Rio Glam Girl, ktorú ste mohli vidieť v poste "Kozmetika na cety + shopping in Poland", avšak teraz vám ju predstavím trošku bližšie. Elite Models vytvorila na túto sezónu kolekciu 4 vôní typických pre určité veľkomesto : Paríž, Londýn, New York a Rio. 
Rio Glam Girl vyjadruje pulzujúci život mesta karnevalov, Ria. Vaše zmysly okúzli spojenie acai berry a karamboly, ktoré pôsobia na zmysly ako pastva pre dušu. Podmanivý ženský pôvab vám zaručí spojenie pivonky, jasmínu a fialky. Zmyselnosť tejto vône dodáva santálové a palisándrové drevo, ktoré prebudí všetky vaše zmysly k činnosti. Vôňa ako stvorená na letné párty, aj na kúpalisko.U mňa, jednoznačne, zatiaľ letná TOP-ka :)
Môžte ju dostať v Dm drogérii za 7,99€ ale aj na internete. 


Druhou mojou vôňou je Avalanche de boheur, ktorú som si kúpila ešte len včera a jej kúpu určite neľutujem. Francúzsky parfém,veľmi neznámy aspoň pre mňa, a práve preto som ho aj chcela vyskúšať. Opäť, vôňa je ľahká, svieža a veľmi energická. Spojenie rôznych druhov exotických kvetov a korenia vás dostane. Cítiť z nej energickosť a radosť zo života, takže odporúčam ! :) Vyšla ma na 10€ (pričom pôvodne stále 80€ a na Slovensku ju bude dostať až nasledujúcu sezónu ). 

 A čo vy, máte už nejaké letné vône? Alebo vytiahne tie z minulej sezóny? 
Pekný zvyšok víkendu ! 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára