piatok 1. júna 2012

Little joys ♥

Pekný piatkový predvečer prajem !
Tak, konečne sa nám skončil pracovný týždeň a pred nami je víkend. Hoci počasie von nevyzerá príliš lákavo, radosť si musíme robiť každý deň v ľubovoľnej forme. To som si pomyslela aj ja a po škole sme sa s kamarátkami vybrali na malé "flákačky mestom" :D
Najprv sme zakotvili v Tescu, kde v kolekcii f&f mali výpredaj náušníc, zväčša za 1€ a moju pozornosť upútali klasické béžové náušnice v tvare guličiek. Žiadna z nás by určite neodolala ! :) Nehynúca klasika, ktorá je vždy nadčasová.  Neskôr v meste v bižutérii som objavila náušnice v tvare sovičiek ♥. Keďže ako ste mohli vidieť v minulom poste, z Poľska som si kúpila retiazku s príveskom sovičky, tak tie náušnice som musela proste mať. Vyšli ma na 7,50€, ale stoja zato určite ! Cestou z Tesca nás zastavil jeden milý chlapec, ktorý tam aj s dvoma dievčatami predával francúzske parfémy. Pravdupovediac, takýto typ predaja nie je príliš pre mňa, ale keďže z podobného predaja mám už 2 francúzske parfémy a som s nimi spokojná, povedala som si prečo nie. Vybrali sme si s kamarátkou francúzsky parfém AVALANCHE de boheur a budete o ňom na blogu ešte určite počuť. Už teraz vám môžem prezradiť, že je to vychytávka na leto ako stvorená ;) No a naše posledné kroky viedli kde inde, ako do do Dm drogérie, kde som si vybrala len lak na nechty, ktorý ma už dávnejšie zaujal a je to Catrice 360 Raspberry Fields Forever a je to zmes ružovej a červenej. Tak, takéto malé radosti som si dnes spravila ja a čo vy?
Máte už plány na večer? Ja sa momentálne chystám ísť niekde na diskotéku s kamarátkami, poriadne  si oddýchnuť od školy :D
Prajem pekný víkend ! :)))


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára