nedeľa 3. júna 2012

Letné make-upy

Peknú nedeľu prajem !
Ja osobne nedeľu  nemám vôbec rada, keďže mi príde ako najnudnejší deň v týždni. Navyše,zajtra je opäť pondelok, opäť škola, opäť celý školský/pracovný týždeň pred nami. Rozhodla som si ju trošku spríjemniť a ukázať vám moje make-upy, ktoré som si kúpila na leto. Jednoznačne v lete na seba nedávame "hrubú omietku" make-upu, ktorý by sa nám mohol roztopiť na tvári a  vyzeralo by to potom otrasne. Samozrejme, výnimku tvoria baby so silným akné a podobnými nedokonalosťami pleti,ale u nich je to už iné.
Začnem make-upom, ktorý ste mohli vidieť v "Kozmetika na cesty+shopping in Poland". Je to Dermacol 24h control make-up +satin make-up base. Báza pod make-up vám dokonale vyhladí pleť a vyplní drobné vrásky a pupienky. Na dotyk je neskutočne jemná a hebká. Nanáša sa hlavne na T-zónu : čelo, nos, bradu a taktiež aj na lícne kosti. Po nanesení bázi sa nanáša make-up,ktorý má vysoký krycí stupeň, takže tento make-up je fakt vynikajúci. Výhodou je aj to, že bázu si nemusíte zvlášť kupovať, máte ju spolu s make-upom, navyše je hypoalergénny. Tento make-up je možné používať počas celého roka, avšak v lete je najideálnejší na večerné žúrky, letné párty, proste akcie na večer. U mňa 5/5♥
Môžte ho kúpiť v Dm drogérii za 11,90€  a ja ho mám  v odtieni 2.
A teraz prejdime k dennému  make-upu. Už dávnejšie som si kúpila BB Cream od Garnier v odtieni 02-light. Opäť, nie je to typický make-up, ale 5v1 hydratačný tónovací krém na leto ako stvorený. Nemusíte si nanášať podkladový krém, keďže tvorí jednu zo zložiek BB Creamu. Pleť rozžiari, chráni pred nebezpečným UV žiarením, zjednocuje tón pleti a hydratuje ju po celých 24 hodín. Jedinou nevýhodou u mňa je to, že moju pleť až príliš rozžiari a potom sa trošku viac lesknem. Avšak, ak si tvár trocha prepúdrujete, problém hneď zmizne. 
U mňa 4/5♥.
Môžte ho kúpiť v dm drogérii za 6,99€ .


 Tak, a poslednou, zároveň mojou najnovšou vychytávkou je My skin tónujúci krém (pre svetlý typ pleti) od Esence.Kúpila som si ho ešte len prednedávnom a hoci ma aj moja kamarátka odrádzala od kúpi tohto tónovacieho krému, nakoniec som si ho kúpila. Je stvorený na leto,keďže pleť nezaťažuje, hydratuje a vďaka bobulí accai a broskyňových jadierok si podmaňí aj čuchové bunky. Odporúčam ho najmä babám s takmer dokonalým typom tváre, ale aj dievčatám s maličkými nedokonalosťami. Určite u mňa v lete každodenná súčasť kozmetickej taštičky.
U mňa 4/5 ♥, mínusom je dosť nízka krycia schopnosť.
Dostanete ho v Dm drogérii za 2,79€.

3 komentáre: