piatok 29. júna 2012

GIVEAWAY

Dnešný deň je veľmi výnimočný. Po 10 mesiacoch tvrdého učenia v škole prichádza zaslúžený 2-mesačný oddych. Dnešným dňom konečne začínajú prázdniny! Navyše je piatok, víkend s tropickými horúčavami pred nami. Máte už plány na večer? Ja sa večer chystám na Brithday-párty, takže dnešný deň je pre mňa fakt výnimočný. Rozhodla som sa vám tu dať giveaway,ktorej pravidlá sú veľmi jednoduché a len dve :

I.) Sledovať ma cez GFC
II.) Napísať komentár pod článok, v ktorom bude :
     a) váš e-mail
     b) vaše skúsenosti s novou kolekciou Snow White od Essence. Patrí medzi vaše obľúbené alebo naopak, ani ste o nej nepočuli? Ktorý výrobok z tejto kolekcie je váš najobľúbenejší? 

No a hrá sa o sadu kozmetiky, ktorá obsahuje :
- krémovú lícenku od Alverde v odtieni č.3 
- nadlak z kolekcie Snow White 01 EVIL QUEEN
- rúž na pery od ELF v odtieni Voodoo
- rúž na pery od NYC v odtieni 404 Air Kiss
- lak na nechty z kolekcie Snow White 01 SNOW WHITE 

Víťaz bude vyžrebovaný cez random a súťaž končí 12.7.2012 :)))

Výhra obsahuje schválne aj 2 výrobky z kolekcie Snow White, aby aj tí, ktorí o tejto kolekcii ešte nepočuli ju mohli vyskúšať :)
Prajem vám pekný piatkový večer, poriadne oslávte koniec školského roka ! ;-)

74 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odklikáno ;)

    kolekciou Snow White od Essence nemám zatím žádné zkušenosti ;)

    Máš nádherný blog ;))

    bonawendy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S kosmetikou Essence nemám žádné zkušenosti, ale ráda bych ji vyzkoušela. Už jsem po ní pokukovala v drogérce. Govana@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kolekce Snow White by se v českých DM měla objevit až za týden (11.7.), tudíž s ní žádné zkušenosti nemám :D
    Každopádně dle zatím zveřejněných fotek si určitě koupím červený, modrý a zelený lak na nehty, pilníky na nehty a minimálně jeden lak s efektem :)
    petadela@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Natka.horvathova@seznam.cz
    O této kolekci sem zatím neslyšela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. camilla.mal21@gmail.com
    Zkušenosti žádné. Ale už jsem o ní slyšela :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sledujem :)
    Z tejto kolekcie som ešte nič nevyskúšala, ale rada by som :)
    Krásne ceny!
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. o snow white som pocula, ale nic nevlastnim..tak by ma tie 2 laky velmi potesili..samozrejme aj ruze a licenka :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj ,
    O snow white jsme zatím jen slyšela , ale také bohužel nic nemám ...

    Sleduji :)

    gabcai@seznam.cz

    Budu ráda když navštívíš můj blog :)

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. z tejto kolekcie mam jeden lak a urcite nie je posledny :)
    fashovv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. o kolekcii som počula a už som jeden lak skúšala, a bol úžasný, takže niečo z tejto kolekcie si kúpim, no a vlastne aj Snow White ceny v tejto GA ma prinútili prihlásiť sa:)

    martina.skoldovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sledujem :)
    miselinka12@gmail.com

    s touto kolekciou nemam zatial skusenosti,iba ak z regalov v dm, preto by ma vyhra velmi potesila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. O kolekci jsem ani neslyšela, koukám na to jak puk :)
    Whamping@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Neco jsem o tom nekdy cetla, ale nejak jsem na ni zapomnela a ani sem ji nikde nevidela.

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Slyšlea jsem oní,ale neměla jsem tu čest jí vyzkoušet :( Výhra by mě moc potěšila z důvodu toho ,že bych kolekci z málé části vyzkoušela a z důvodu dalšího,že jsem žádnou Giveaway nevyhrála :))
    PS : Jsem tu poprvé,ale chystám se sem rozhodně vracet ! :)
    a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Skúsenosti nemám žiadne,ale o tejto kolekcii som dosť čítala a je veľmi podarená.Najviac sa mi páčili laky a nálepky na nechty,veľmi by som niečo chcela,ale neviem či by sa u nás vôbec dala zohnať.Ceny sú super! :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. túto kolekciu som zaregistrovala v nejakom časopise, všetko je tak krásne, najviac sa mi páči červený a modrý lak typické pre snehulienku :D
    páči sa mi, že si do výhry dala rúže, tie milujem viac ako lesky
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Pred pár dnami som pobehovala po drogériach a pravdu povediac som asi slepá pretože som nejak nezaregistroval túto kolekciu..alebo aj áno len som o tom nevedela ..čo je dosť možné :D
    Ceny su perfektné :)
    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nevím čím to je, ale v Brně jsem zatím na novou kolekci nenarazila, každopádně děkuji za tip, zkusím oběhnout pár drogerií.
    vendulajustova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. 1. Sleduji.
    2. Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    Mé zkušenosti s novou kolekcí os Essence Snow White? Upřímně ani ještě nevím, jak vypadá. Takže zkušenosti zatím žádné, ale essence je levná kosmetika, se kterou nemůžu říct, že bych byla nespokojená, takže z nové kolekce určitě něco vyzkouším.
    Měj se hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sleduji:)
    rozanska.d@seznam.cz
    Nemám s touto řadou žádné zkušenosti, ale už jsem o ní slyšela. Ráda bych něco vyzkoušela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. o Snow White som počula ale ešte nič nemám :-P tak možno sa podarí..
    eabeilleslife@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. sleduji! krásný blog, vážně moc pěkný! :)
    veronika.penkava@seznam.cz
    zkušenosti nemám, ale četka jsem dost dobré recenze na laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. R-graphic@seznam.cz
    s touto novou kolekcí bohužel žádné zkušenosti nemám, ale laky vypadají báječně, takže bych je určitě někdy vyzkoušet chtěla.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. ehik@seznam.cz
    S touto kolekci nemam jeste zkusenost,ale mrknu na ni v obchode a neco si poridim :) Jinak hezounky blog a hezounke ceny :))) jen tak dal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ešte som o nej nepočula, ale tie laky vyzerajú super. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. terkisek08@seznam. cz

    No, s tou kolekcí ještě žádné zkušenosti nemám, ale jinak výrobky od essence mám fakt ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. :D Moc sem o ní neslyšela. Jenom to že maj zase hezké laky a jak vidím tak je to pravda :D

    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. mam laky od essence, ale o snow white som este nepocula :D

    bubbles269@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. skúsenosti nemám ale rada by som mala :)
    k.malatinova@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. zejzen@gmail.com
    Taktéž s touto kolekcí nemám prozatím žádné zkušenosti. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Já už jsem o ni slyšela, ale ještě ji naživo neviděla. Ale ten lak vypadá lákavě:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. fialovadriana@gmail.com

    Essence Snow White jsem ještě nezkoušela, vlastně jsem si toho v obchodě ještě ani nevšimla, takže bych to ráda vyzkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ahoj Timéj,
    tak tuhle kolekci jsem v obchodě ještě neviděla, ale při dalším nákupu budu mít oči nastopkách, neboť alespoň jeden kousek z této povedené kolekce musím mít. Určitě se poohlídnu hlavně po pastelově hnědé, která mi už dlouho uniká a v této kolekci by měla být.
    Výhra se mi moc líbí, a tak si budu držet palce :D
    Na závěr jen popřeju hodně úspěchů nejen na blogu, ale i v reálném životě :)! Měj se.

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Snow White kolekcia sa mi páči viac ako minulá kolekcia Fruity , plánujem si kúpiť pár lakov :) z tejto kolekcie sa mi najviac páči červený lak a ešte nadlaky :)
    martina.hudecova21@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Ahoj, používam výrobky essence, ale o tejto kolekcii som zatiaľ ešte nepočula. :)

    tea.chylova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. ahoj, ja som si kúpila len nálepky a som snimi psokojná.. sú krásne -:)..žial v mojej dmke som nestihla kúpiť presne ten fialový lak kt je na fotke.. takže velmi velmi prevelmi najviac na svete dúfam že vyhrám..:)
    alamahapalamlaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. zatím jsem o ní nic neslyšela :)
    reieva@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. sleduju :) a na tuto kolekci jsem zatím nenarazila :( ještě včera v Prze měli jen Fruity :( a úplně vybranou!
    Zelenkova.Tereza@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Jůů, krásný ceny! :)
    Kolekci Snow white jsem zatím nikde ani neviděla, takže zkušenosti zatím žádný, tak třeba se poštěstí a budu mít možnost vyzkoušet od tebe :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. S kolekcí Snow white zkušenosti nemám, ale chtěla bych zkusit laky na nehty, jestli mají větší výdrž než color and go :)
    sharisesis@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Ahoj moc mě zaujal tvůj blog. Je moc pěkný.;)
    Laky Snow White bych chtěla vyzkoušet ale u nás ještě tato kolekce není.:(
    Jinak o nich čtu dobré recenze.:)
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. s touto kolekcí nemám dosud žádné zkušenosti :D ale pokud k nám dorazí tak ji ráda vyzkouším :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  44. O kolekci Snow White jsem vůbec neslyšela, ale jak na to tak koukám, docela ráda bych nějaký produkt vyzkoušela :D
    sarka.berounska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Čo sa týka kolekcie Snow white... Ja som sa na ňu veľmi, veľmi tešila a plánovala som si zakúpiť z nej aj veľa vecí, pretože túto rozprávku milujem :P Bohužiaľ k nám neprišla.. Teda do môjho mesta... Ako naschvál. Preto zapájam aj do tvojej GIVEAWAY, pretože dúfam, že sa mi pošťastí a ja sa budem môcť popýšiť aj touto kolekciou. RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. yuumi@azet.sk
    S touto kolekciou nemám bohužiaľ zatiaľ žiadne skúsenosti :/.

    OdpovedaťOdstrániť
  47. linkinzuzka@gmail.com

    O SW som počula a plánovala som si kúpiť práve dva laky, o ktoré sa hrá v giveaway :). U nás som ju nevidela, dokonca ani v Prahe v Rosmanne som ju nenašla :/

    OdpovedaťOdstrániť
  48. a)veverkaverka3003@seznam.cz
    b) Já s touto kolekcí žádnou zkušenost nemám, protože jsem dlouho nešla nakupovat kosmetiku. Ale pevně doufám, že se kolekce povedla a osvěží nám horké léto, jak název napovídá.

    OdpovedaťOdstrániť
  49. s touto kozmetikou nemám žiadne skúsenosti ale raz ju určite vyskúšam :)

    petra.fejova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Já tuhle kolekci zatím taky vyhlížím marně, ale snad se mi na ni podaří brzy narazit :)
    Jinak máš opravdu krásný blog a ráda bych tě pozvala na ten svůj, snad se ti bude líbit :)
    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    lucie.martinakova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. S touto kolekci nemám vůbec žádné zkušenosti a proto bych ji ráda vyzkoušela.

    Adriankah@seznam.cz

    super blog

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Tak zkušenosti s tou kolekcí bohužel nemám. U nás v drogerii se totiž neobjevila a je to škoda. Doufala jsem že ukořistím nějaký ten lak : )
    Janushka.D@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. mne sa uplne najviac paci presne tento lak, ale este ho nemam ... vlastne som momentalne v stave, kedy mam zakazane nakupovanie, pretoze som to prehanala :D takze keby som ho vyhrala, bola by som neskutocne rada :)
    mishellaway@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. sledujem
    s touto kolekciou skúsenosti zatiaľ nemám :-)
    smilemonika@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  55. s kolekciou snow white nemám skúsenosti ale počula osm o nej celkom dosť- veľmi milákolekcia poďla recenzií..:)

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Týjo teď jsem si projela celý tvůj blog a je vážně super!:) přes google tě sleduju, s touhle kolekcí bohužel ještě zkušenosti nemám, ale četla jsem na ni už hodně pozitivních recenzí, takže mooc ráda vyzkouším!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  57. lucazima@seznam.cz

    S touto limitkou jsem se v naší drogerii ještě nesetkala, ale už jsem o ní slyšela :)Ani nevím, co v ní všechno je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. coropax@gmail.com

    O tejto kolekcii som nevedela,dozvedela som sa o nej vďaka tebe :) Hneď som si to vygooglila a veľmi sa mi páčia laky z tejto kolekcie.

    OdpovedaťOdstrániť
  59. BeataK@gmail.com
    o tejto kolekcii som počula a pokukujem po nadlaku ;)
    kiež by som vyhrala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. hanik005@seznam.cz

    Ahoj, sleduji přes GFC :))
    A zkušenost s touto limitkou vůbec nemám, protože jsem ji v drogerii prošvihla a pak už jsem ji neviděla, ale vypadá dobře :))

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Sleduji!
    Jinak s kosmetikou Snow White nemám zatím žádné zkušenosti.
    sumovaverr@gmail.com
    Moc hezké ceny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Sleduji přes GFC :))
    Zkušenosti s touto kolekcí bohužel zatím nemám, ale rozhodně mě láká. Takže ti děkuji za Giveaway :))

    veron.kovarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. - vikahancova@gmail.com
    - sledujem ťa cez GFC
    - ešte som o nej nepočula, ale vyzerá to skvele;)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Sledujem. :)
    Z kolekcie Snow White mám iba pilník :) Laky by som tiež rada vyskúšala, tak ak by sa nepošťastilo, určite si ich pôjdem kúpiť :)
    brunette13@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  65. sleduji
    o teto kolekci jsem jeste neslysela
    michaelawimerova@yahoo.co.uk
    a mas pekny blog :) preji hodne pravidelnych ctenaru ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Sleduju :)
    Neslyšela jsem o ní, Essence si moc nekupuju, ale ráda vyzkouším
    eliska.s9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  67. I.) sleduju
    II.)SpisarovaK@seznam.cz
    O kolekci jsem ještě neslyšela,ale vypadá hodně dobře :)
    Nejvíc mě zaujaly laky na nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  68. neviem či ešte stíham ale skúsiť možem
    tak skúsenosti so snow white mám, je to uplne pecková limitka od essence, ja som si kupila všetky tri toppery pilník a nálepky :) veľmi sa mi páči, a som šťastná že mám, stále sa tým pilníkom a nálepkami trpaslíkom kochám ;)

    babapp@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  69. sleduju
    nemám žádnou zkušenost s touto kolekcí
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Slyšela jsem o té nové kolekci a určitě se na ní dojdu podívat!
    katul.d4@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť