piatok 15. júna 2012

Friday´s shopping ;)

Jejéééj, máme tu konečne PIATOK ! :) Konečne týždeň je za nami a už LEN 2 školské pred nami. Dnes po škole som sa vybrala na menšie nákupy s kamarátkami a tu je môj úlovok.
Tak, zľava môžte vidieť pletený košíček a na ňom položenú ružovú krabičku s mašličkou navrchu. Obe som si kúpila na šminky a dekoratívnu kozmetiku, keďže uložené na poličke mi zaberajú strašne veľa miesta a toto ich uloženie je veľmi praktické. Navyše, ružová je moja ;)
Ďalej je to Pistáciami navoňaný sprchový gél od Dermacolu - jeho úžasná vôňa vás hneď dostane tak ako mňa ! :) Sicílske pistácie vás nabudia k životu, ich vôňa je silná, prenikavá. Je vhodný najmä na suchú pokožku, keďže pistáciový olej pokožku zvláčňuje a hydratuje. Je proste bombastický ! ♥
Ďalej Intenzívna 2-minútová regeneračná maska Syoss je určená na suché a poškodené vlasy. Pomáha predchádzať lámaniu a štipeniu vlasov, pričom ich hĺbkovo vyživuje. Aplikuje sa do mokrých vlasov na 2 minúty. Navyše, vôňa vás tiež dostane.
 Ďalej sú to 2 laky na nechty od NYC : vľavo je to 216 Central Park, niečo medzi marhuľovo-ružovou, druhý 268 Fashion Ave Fuchsia je vínovočervená.
A úplne vpravo je Viacúčelový balzam na ošetrenie pokožky celého tela od Orifame, taktiež nazývan "Hojivý zázrak". Už z názvu  je zrejme, že má viacero účinkov, napr. na herpesy, suché lakte, popraskané pery a pod.

Tak čo,aké  máte plány na večer?
Nabudúce s môžte tešiť na post o prírodnej švédskej kozmetike Oriflame, keďže od včera som Oriflame lady :)))
Pekný večer !

2 komentáre: