pondelok 18. júna 2012

First summer rays ♥

Tak čo, ako ste si užili prvé horúce, konečne letné dni? :)
Ja som sa v sobotu a v nedeľu opaľovala, ale výsledok nie je až taký, aký by som si možno priala :D:D No aj napriek tomu nejaké to opálenie vidno :)
Počas týchto horúcich dní, keď na teplomeri vidíme aj takých 34 stupňov, ako bolo aj dnes, sa nám (teda aspoň mne osobne určite nie:D ) nič nechce. Takýto to deň som mala aj dnes. Celé dopoludnie som strávila v škole na vyučovaní, popoludní som bola písať test z informatiky, ktorý na moje velikánske prekvapenie, dopadol na jedničku. Sama som tomu nemohla uveriť :D Po škole som zbehla do Dm-ky, kde konečne dostali novú kolekciu SnowWhite od Essence a je fakt skvelá ;) Vybrala som si aj z tejto kolekcie odtieň 06 Sleepy a je to niečo medzi pastelovou modrou a zelenou. Vzala som si taktiež 61 fame fatal, ktorý je ohnivočervený (keďže červená patrí medzi moje obľúbené farby :D ) a keďže v tomto období, resp.od jari sú v trende hlavne nude farby, doplnila som si moju paletu nude lakov aj odtieňom 07-café olé. Laky môžte vidieť dole na obrázku :))


Keď som konečne došla domov, šla som si trochu oddýchnuť na slnko a chytiť bronz. Na sebe som mala plavky od F&F z minuloročnej kolekcie v tyrkysovej farbe. Plánujem si ísť konečne kúpiť nové, len časovo mi to nejako zatiaľ nevychádza. Samozrejme, natrela som sa opaľovacím krémom. 


No a tieto fotky som nafotila u babky na záhradke pri spoločnosti jej zlatučkého psíka, Dina. Prikladám Vám aj jeho fotky, keďže si myslím, že na psa je dosť fotogenický :D
...

Je mi ľúto, že článok píšem až teraz, ale doteraz som mala u seba kamarátov a mali sme mini párty, pričom sa zdržali o trošku dlhšie ako som predpokladala :D Zajtra odchádzame na školský výlet, takže najbližší post uvidíte v stredu popoludní o švédskej kozmetike ORIFLAME, ktorý som Vám sľúbila :)
Držte prsty, aby ma zajtra pri turistike nezjedli medveďe alebo niečo podobné :D :D
Pekný večer ! ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára