nedeľa 20. mája 2012

Malá inšpirácia

Príjemné upršané popoludnie,

keďže momentálne je vonku počasie totálne upršané, je nedeľa, tak som si povedala, že na post o kozmetike na cestovanie si dám čas do zajtra :)
Keby sa mi tak chcelo ako sa mi nechce :D:D:D Niečo podobné má na mysli aj tento medvedík asi :D


Ale tak malú inšpiráciu vám sem predsa dám.
Našla som ju na internete a prišla mi úplne super. Ide o vešiak na boty. Vyzerá to celkom ľahko a veľmi prakticky. Sama som to neskúšala, ale určite v najbližšom čase to skúsim a hodím vám tu potom aj foto :)



Tak čo skúsili ste to niekedy, resp. skúsite? :)
Prajem ešte pekný zvyšok nedeľného, pre Slovákov hlavne hokejového večera. Večer všetci povinne fandiť našim ! :)
Pekný začiatok pracovného týždňa ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára