piatok 18. mája 2012

3 v 1 od Alverde

Pekné popoludnie všetkým :)

Keďže v stredu sa chystám do Poľska a až tak veľa vecí, hlavne kozmetiky si tam zobrať nemôžem, prešla som si po svojich poličkách a vec, ktorú si tam vezmem bude, jednoznačne,paletka 3v1 od Alverde.
Kozmetika Alverde patrí u mňa k tým značkám ešte dobre nepreskúmaným a tiež veľa skúseností s ňou nemám. Pár vecičiek sa u mňa, samozrejme, nájde.
Kazetka obsahuje 3 očné tiene v béžových farbách s jemnými trblietkami, 3 matné lesky na pery v telových farbách, 1 lícenku, 1štetček na tiene a 1 na lícenku.
Kúpila som si ju prednedávnom na menšom výpredaji v dm, bola za 3€ a vtedy som si povedala to tradičné ženské :" No nekúp to! " a už  bola v košíku :))
Kazetku mám v odtieni 002 NUDE DELUXE a som s ňou spokojná. Ideálna hlavne na cesty, vrelo odporúčam :))
Kazetka 3v1
U mňa 4/5 ♥
♥praktickosť
♥dlhotrvácnosť
♥jemné odtiene
♥zrkadielko navyše

Avšak čierny bodík • jej musím dať za odtiene, ktoré na mojom type pokožky príliš nevyniknú, inak super vecička :))
 Prajem pekný zvyšok piatkového večera ! ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára